Sunday, August 30, 2009

ALL I WANT IN MY 17th BIRTHDAY...

Pada pukul 7.05 malam, 31 Ogos esok, maka genaplah umurku 17...
Namun, aku dapat rasakan yang hari jadi aku pada tahun ini akan lebih sepi daripada yang sebelumnya...
Dengan aku dikecewakan pada 28 Ogos...
Nampaknya, aku hanya mampu bersabar sahaja...
Tapi, sempena bulan yang baik ini dan hari jadiku ini, aku telah memaafkan dia...
Biarlah apa orang nak kata, tapi aku tetap dengan keputusanku...
Aku berharap bulan ramadhan ini mendatangkan kebaikan kepadaku dan seluruh umat Islam hendaknya...
Apa-apa pun, aku nak hadiah juga...
Takkanlah aku tak nak hadiah pula masa hari jadi aku, ye ak?
Kalau diizinkan, aku nak gitar Santa Cruz acoustic type...
Ala, baru 200...
Hahahaha...
Anyway, aku harap semua orang maafkanlah aku...
Kerana, setiap orang pasti buat silap...
Baiklah, kita jumpa di masa yang akan datang...

---Majulah BIDIN untuk negara---

No comments:

Post a Comment